Termene și condiții nextlevelcopywriting.ro
Ultima actualizare: 27-10-2023
Aceste reguli sunt un Contract între tine și noi, Next Level Copywriting SRL. Ele se aplică atât dacă ești un Utilizator al site-ului, cât și dacă cumperi produsele și/sau serviciile noastre educaționale.
1. Cine suntem noi?
Next Level Copywriting SRL (denumită și „NLC”) cu sediul social situat în Timișoara, str. Vulturilor, nr. 89/2, camera 1, jud. Timiș, înregistrată la Registrul Comerțului: J35/3235/2017, C.U.I. 38019930, contact: [email protected]
2. Ce trebuie să știi înainte de a folosi site-ul
Citește cu atenție! Înainte de a folosi site-ul, te rugăm să citești aceste termene și condiții, precum și orice alte reguli pe care le avem. Ele conțin informații importante despre drepturile și obligațiile tale.
Dacă nu ești de acord, nu folosi site-ul. Dacă nu ești de acord cu acest Contract, te rugăm să nu folosești site-ul și să încetezi orice activitate pe el.
Cum îți dai acordul? Dacă dai click pe butoanele „Sunt de acord”, „Confirm” sau similare, înseamnă că ești de acord cu acest Contract.
Politici adiționale: Politica de Confidențialitate și Politica privind modulele Cookies sunt parte din acest Contract.
Putem face schimbări. Vrem să ținem pasul cu schimbările și uneori trebuie să modificăm acest Contract. Când actualizăm Contractul, te vom informa pe site și îți vom trimite o notificare. Dacă nu ești de acord cu schimbările propuse, ai 30 de zile să ne anunți.
- Dacă nu primim nicio reacție de la tine în aceste 30 de zile, considerăm că ești de acord cu noile condiții.
- Dacă ne anunți că nu ești de acord, Contractul rămâne neschimbat pentru tine. Orice schimbare va fi aplicată după 30 de zile de la anunțul tău, dacă nu decizi să încetezi Contractul înainte (vezi secțiunea 14. Încetarea contractului).
- Continuarea utilizării serviciilor noastre după aceste 30 de zile confirmă acordul tău cu schimbările făcute.
Cum știi când s-au făcut schimbări? Data ultimei actualizări este afișată la începutul acestei pagini.
3. Ce înseamnă termenii folosiți?
În cuprinsul acestui Contract termenii de mai jos vor avea următoarea semnificație:
Client = orice consumator sau comerciant care a cumpărat servicii și / sau produse cu conținut educațional digital de pe site.
Cont = este funcționalitatea creată în site, formată dintr-o adresă de e-mail și parolă introduse de Utilizator, care permite acestuia accesarea produselor și/sau serviciilor achiziționate de la NLC. Contul conține informații despre numele Utilizatorului, e-mail, istoric achiziții, facturi. Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete și actualizate.
Consumator = orice persoană fizică, care acționează în scopuri care se află în afara activității sale comerciale, industriale, sau de producție, artizanale sau liberale.
Contract = se referă la acest document denumit Termene și Condiții. Acesta are valoare de contract, fiind încheiat la distanță, în sensul dispozițiilor Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic. Contractul este valabil fără a fi necesară semnătura părților (olografă, adică de mână sau electronică). Contractul se încheie în momentul în care Clientul își exprimă acordul cu privire la Termene și Condiții, prin acceptarea acestora, prin achiziția unui produs sau serviciu educațional și achitarea prețului aferent.
Conținut educațional digital = poate include cursuri, tutoriale, webinarii, cărți electronice și alte materiale educaționale.
Copywriting = se referă la procesul de scriere a unui text cu scopul de a informa, convinge sau motiva un public țintă să întreprindă o acțiune specifică. Acesta poate include, dar nu se limitează la, texte pentru reclame, conținut de pe site-uri web, descrieri de produse, e-mailuri de marketing și alte materiale de comunicare.
Link = înseamnă o referință, legătură, element de navigație într-un document electronic către alte părți ale aceluiași document, alte documente sau secțiuni din alte documente, spre care un utilizator este trimis atunci când accesează elementul de navigație.
Profesionist = orice persoană fizică sau juridică, indiferent dacă este publică sau privată, care acționează în scopuri ce țin de activitatea comercială, industrială, artizanală sau profesională.
Site = înseamnă site-ul nextlevelcopywriting.ro.
Utilizator = este orice persoană fizică, care navighează pe site și vizualizează conținutul de pe acesta fără a fi necesară crearea unui cont.
4. Scopul site-ului și obiectul contractului
Scopul site-ului îl reprezintă furnizarea de servicii și / sau produse cu conținut educațional digital în domeniul copywritingului către Client, în schimbul unui preț, plătit către NLC.
Serviciile și / sau produsele cu conținut educațional digital, pot include și alte servicii conexe, cum ar fi, spre exemplu: acces la platforma de cursuri online, acces la grupuri de discuții online, acces la fișiere și materiale de lucru, suport din partea echipei NLC. În funcție de fiecare serviciu și/sau produs, acesta va include mai multe sau mai puține servicii conexe, iar enumerarea lor este doar cu titlu exemplificativ.
5. Dreptul de retragere
Dacă ești Consumator
A. Dreptul de retragere: ai 14 zile să te răzgândești în legătură cu serviciile și / sau produsele cumpărate de pe site, fără a da vreun motiv. Acesta este dreptul tău legal, conform legii Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014.
Cum procedezi:
- trimiți un e-mail la: [email protected] în care ne explici situația;
- sau completezi acest formular pe care îl trimiți prin e-mail la adresa [email protected]
Rambursarea: Dacă ai folosit deja o parte din servicii și / sau produse, îți vom returna diferența rămasă dintre suma achitată de tine și costul serviciilor de care ai beneficiat deja până la data exercitării dreptului de retragere.
Rambursarea se face în maxim 14 zile, folosind aceeași metodă de plată pe care ai folosit-o.
Dacă serviciile și / sau produsele nu sunt conforme: Dacă serviciile și / sau produsele nu sunt așa cum te-ai așteptat, contactează-ne în maxim 7 zile de la confirmarea plății la [email protected]. Vom rezolva problema.
Abonamente: Dacă ai cumpărat un abonament pentru care beneficiezi de dreptul de retragere, ai 14 zile să te răzgândești de la prima achiziție. Acest drept poate fi folosit o singură dată.
Atenție! Nu poți crea conturi multiple pentru a beneficia de mai multe rambursări.
B. Nu vei avea dreptul de retragere în următoarele cazuri:
- Dacă ai acceptat ca serviciile să înceapă și, în același timp, ai fost informat că vei pierde dreptul de a te retrage din contract odată ce serviciile sunt complet furnizate, conform art. 16 lit. a) din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014.
- Dacă ai cumpărat un produs cu conținut digital care nu vine pe un suport fizic (spre exemplu: USB stick) și:
- ai acceptat ca descărcarea sau accesarea să înceapă în cursul perioadei de 14 zile de retragere din contract;
- ai confirmat că, odată ce descărcarea sau accesarea începe, nu mai poți folosi dreptul de a te retrage din contract; și
- NLC ți-a trimis o confirmare (prin e-mail) că ai făcut această achiziție, conform art. 16 lit. m) din Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014.
Ce trebuie să știi: Dacă serviciile și / sau produsele achiziționate se încadrează în situațiile de la punctul 5.B, nu beneficiezi de dreptul de retragere, adică nu mai poți cere returnarea prețului achitat pentru serviciul sau produsul achiziționat. Acest lucru este conform legii, respectiv art. 16 din Ordonanţa nr. 34/2014.
Confirmarea ta: Când plasezi o comandă, confirmi că înțelegi și accepți aceste condiții. Adică, odată ce ai primit acces la serviciile și / sau produsele noastre care se încadrează la punctul 5.B din acest Contract, nu mai beneficiezi de dreptul de retragere.
Dacă ești Profesionist
Dacă ai achiziționat servicii și / sau produse cu conținut educațional digital în calitate de Profesionist, dreptul de retragere nu se aplică pentru tine.
3. Accesul la site
Vârsta minimă: Acest site este destinat persoanelor care au cel puțin 18 ani.
Declarația ta: Prin utilizarea site-ului, confirmi că ai peste 18 ani și că informațiile tale personale sunt corecte și actuale.
Pentru părinți: Dacă ai copii sub 18 ani, îți recomandăm să folosești instrumente de supraveghere parentală pentru a limita accesul lor la acest site.
4. Condițiile de utilizare ale serviciilor și / sau produselor NLC
După ce ai achiziționat un serviciu / produs de pe site, vei primi un e-mail prin care ți se va cere sa îți setezi o parolă pentru crearea unui cont.
Vei folosi acest cont de fiecare dată când dorești să te conectezi pentru accesarea serviciului / produsului achiziționat.
NLC folosește serviciile platformei LearnWorlds pentru a-ți oferi acces la unele servicii / produse cu conținut educațional.
Este absolut interzisă încălcarea drepturilor altor persoane la momentul creării unui cont, fiind interzisă crearea de cont cu datele altei persoane, precum și orice formă de fraudă informatică și nu numai. În cazul în care echipa NLC va lua la cunoștință despre încălcarea acestei clauze, va lua măsurile necesare și va raporta autorităților orice încălcare de legislație.
Ești responsabil pentru păstrarea confidențialității și a securității datelor din contul tău și pentru orice modificare desfășurată în cont.
Este interzisă transmiterea sau comunicarea datelor de cont unei alte persoane sau punerea la dispoziție a contului, pentru ca acesta să fie utilizat de o altă persoană care nu are cont pe site.
NLC își rezervă dreptul de a alege ce măsuri sunt cele mai potrivite de aplicat în funcție de încălcarea comisă de un anumit Utilizator sau Client. Măsurile ce pot fi aplicate de NLC pot include dar nu sunt limitate la suspendarea temporară și/sau permanentă a unui cont pentru o perioadă de 30 de zile sau ștergerea unui cont. Aceste măsuri pot fi aplicate cu sau fără o notificare prealabilă a respectivului Utilizator / Client sancționat.
5. Condiții referitoare la plăți
Metode de plată acceptate
Clientul are opțiunea de a efectua plăți prin următoarele metode:
- Plată online cu cardul.
- Transfer bancar.
Opțiuni de plată: Integrală sau în Rate
Clientul poate alege să plătească fie integral, fie în rate, în funcție de specificațiile fiecărui produs educațional oferit pe site. În cazul plăților în rate, sumele datorate vor fi debitate automat de pe cardul furnizat, conform acordului dintre părți.
Despre plățile recurente
Optând pentru plata în rate, Clientul este de acord ca sumele datorate să fie retrase automat de pe cardul introdus la prima comandă, la datele scadente ale fiecărei rate.
Opțiunea de dezactivare a plăților recurente
Clientul are dreptul de a dezactiva opțiunea de plată recurentă în orice moment. Această acțiune se poate realiza cu un singur click, din contul de utilizator pe site. În acest caz, Clientul nu va mai avea acces la produsul educațional pentru care a încetat plata.
Eliberarea facturii
Pentru fiecare plată, o factură va fi emisă pe datele Clientului. Pentru aceasta, este necesar să furnizezi informații complete, corecte și actuale. Factura poate fi descărcată din contul Clientului de pe site.
Condiții referitoare la tarife și comisioane
Toate tarifele percepute vor fi stabilite în moneda RON și includ orice alte taxe aplicabile, inclusiv TVA.
În cazul în care vor exista erori evidente de preț în ceea ce privește tarifele comunicate pe site și acestea sunt evidente, pot fi corectate de către NLC.
În afară de preț, există și alte costuri, cum ar fi comisioanele de plată. Acestea sunt afișate înainte de plată și sunt suportate de către utilizator. Taxele și comisioanele bancare nu sunt incluse în preț și pot fi modificate de către bănci sau platformele de plată.
6. Protecția datelor
Cum ne asigurăm că datele tale sunt în siguranță?
Actualizări: Actualizăm constant Termenele și condițiile, Politica de confidențialitate, Politica privind modulele cookies și orice alte politici prezentate pe site, pentru a le adapta la evoluția tehnologiei și la legislația în vigoare.
Acces limitat: Prelucrăm numai datele cu caracter personal care sunt necesare și relevante pentru serviciile și produsele pe care le punem la dispoziție.
Permitem accesul la datele cu caracter personal numai celor care au nevoie de acestea pentru a-și desfășura activitatea, în baza unor obligații legale sau contractuale de confidențialitate.
Măsuri tehnice: Folosim măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor, adaptate la evoluția tehnologiei, cum ar fi:
- Un Certificat SSL pentru a cripta datele tale atunci când sunt transmise între browserul tău și serverul nostru. Acest lucru înseamnă că datele tale sunt în siguranță, chiar dacă cineva încearcă să le intercepteze.
- Plugin-ul Wordfence pentru WooCommerce pentru a oferi o protecție suplimentară împotriva atacurilor cibernetice. Acest lucru ajută la prevenirea accesului neautorizat la datele tale.
- Serviciul Cloudflare pentru a stoca și securiza datele tale în cloud. Acest lucru le face mai dificil de accesat pentru persoanele neautorizate.
- Facem verificări și backup-uri pentru a ne asigura că datele sunt în siguranță.
În viitor, ne rezervăm dreptul de a introduce autentificarea în doi pași pentru a oferi o protecție suplimentară.
Cui transmitem datele tale?
Datele tale nu sunt transmise altora, cu excepția celor care ne ajută să îți oferim serviciile și produsele și doar dacă există un temei legal pentru transmiterea datelor.
Mai multe detalii?
Pentru informații detaliate, verifică Politica noastră de confidențialitate.
Ce se întâmplă dacă apare o problemă?
Deși facem tot posibilul să protejăm datele, nu putem promite că nu vor exista niciodată încălcări ale securității datelor. Dar dacă apar, vom acționa în cel mai scurt termen pentru a limita orice consecințe negative.
7. Codul de conduită
Când utilizezi site-ul, te rugăm să respecți următoarele reguli:
- Nu transmite conținut sau informații ce nu sunt publice sau care permit identificarea altei persoane, fără consimțământul ei explicit.
- Nu transmite conținut sau informații ilegale, ofensatoare sau jignitoare.
- Nu transmite conținut sau informații ce încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale unei terțe părți.
- Nu restrânge sau împiedica accesul altor utilizatori la site.
- Nu modifica site-ul și nu încerca să obții acces neautorizat la el.
- Nu utiliza site-ul sau materialele în scopuri ilegale.
- Nu reproduce, publica, copia sau distribui informații sau materiale primite prin intermediul site-ului.
- Nu transmite conținut ilegal, fraudulos, amenințător, abuziv, calomnios, defăimător, ce transmite ură sau care încalcă drepturile noastre sau ale unei terțe părți.
- Nu elimina drepturile de autor, mărcile comerciale sau alte drepturi de proprietate de pe site.
- Nu publica mesaje cu limbaj obscen, înjurături, limbaj violent, discriminatoriu sau amenințător.
- Nu crea legături către vreo pagină sau conținut de pe platformă, fără autorizație scrisă obținută în prealabil de la reprezentanții NLC.
8. Drepturi de proprietate intelectuală și restricții
Ce înseamnă drepturile de proprietate intelectuală?
- Tot ce vezi pe site – texte, imagini, logo-uri, clipuri video – ne aparține. Sunt protejate de lege și nu le poți folosi fără permisiunea noastră.
- Ce poți face: Poți folosi informațiile de pe site doar pentru tine. Nu le poți vinde, modifica sau distribui.
- Ce nu poți face: Nu poți copia sau folosi conținutul nostru în scopuri comerciale. Dacă vrei să folosești ceva, ai nevoie de acordul nostru.
- Conținutul tău: Dacă postezi ceva pe site (comentarii, imagini, videoclipuri), ne dai dreptul să folosim, să modificăm și să distribuim conținutul tău, precum și permisiunea să folosim conținutul tău în scopuri de marketing sau pentru a ne îmbunătăți serviciile. Totuși, rămâne al tău și poți decide să îl ștergi oricând.
- Raportează problemele: Dacă vezi ceva inadecvat sau ce încalcă drepturile, anunță-ne la [email protected]
9. Încălcarea Contractului
Ce se întâmplă dacă nu respecți Contractul?
Încălcarea regulilor: Dacă nu respecți Contractul vom lua măsuri. Acestea pot include acțiuni legale sau blocarea accesului la site.
Blocarea accesului: Dacă considerăm că ai încălcat regulile, putem limita sau opri accesul la site sau la serviciile / produsele noastre, fără a te anunța în prealabil.
Despăgubire: Dacă acțiunile tale ne cauzează probleme sau daune, vei fi responsabil pentru acestea. Acest lucru include orice costuri legale sau daune pe care le-am putea avea din cauza comportamentului tău.
10. Conformitatea produselor educaționale*
*Acest capitol se aplică exclusiv Consumatorilor.
NLC se angajează să furnizeze bunuri și servicii digitale care respectă standardele legale.
Produsele și serviciile noastre: Vom furniza produse și servicii digitale care:
- Sunt conforme cu descrierea și calitatea menționată în contract;
- Se potrivesc scopului pentru care le-ai cumpărat;
- Vin cu toate accesoriile și instrucțiunile necesare, dacă și atunci când este cazul;
- Sunt actualizate, dacă este cazul.
Ce se întâmplă dacă ceva nu este în regulă?
- Dacă produsul sau serviciul nu este conform cu ce am promis, ai dreptul să soliciți repararea, înlocuirea sau o reducere a prețului;
- Dacă nu putem repara sau înlocui produsul/serviciul într-un termen de 15 zile, poți cere o reducere de preț sau să încetezi contractul;
- Dacă produsul sau serviciul a fost instalat sau integrat incorect, suntem responsabili dacă instalarea/integrarea a fost făcută de noi sau instrucțiunile noastre au fost incorecte.
Răspunderea noastră:
- Pentru produsele cu conținut digital, suntem responsabili pentru orice neconformitate timp de 2 ani de la livrare.
- Pentru serviciile digitale, suntem responsabili pentru orice neconformitate sau nefurnizare.
Ce poți face dacă nu ești mulțumit?
- Dacă nu suntem în măsură să îți oferim produsul sau serviciul digital conform contractului, poți solicita o reducere de preț sau să încetezi contractul.
- Dacă produsul sau serviciul digital nu este conform, poți suspenda plata până când problema este rezolvată.
Când nu suntem responsabili pentru declarații publice:
- Dacă nu am avut cunoștință de declarația respectivă și nici nu am fi putut, în mod rezonabil, să cunoaștem declarația publică;
- Dacă declarația a fost corectată;
- Dacă declarația nu a avut un impact asupra deciziei Clientului de a cumpăra unul sau mai multe produse educaționale NLC.
NLC nu este responsabil pentru neconformități dacă:
- Clientul a fost informat explicit despre neconformitate și a acceptat-o;
- Neconformitatea este minoră, adică nu afectează în mod semnificativ utilizarea bunurilor sau serviciilor digitale.
11. Reclamații
Dacă ai o nemulțumire cu privire la site, cum ar fi probleme cu site-ul, contul tău sau funcționalitățile acestuia, ne poți trimite o reclamație la adresa de e-mail: [email protected]
Reclamația ta va fi înregistrată și vom încerca să-ți răspundem cât mai curând posibil, în termen de maxim 15 zile lucrătoare.
Te rugăm să nu faci publice reclamațiile. Dacă se cauzează prejudicii de imagine entității NLC, ne rezervăm dreptul de a acționa conform legii.
12. Răspundere
NLC nu își asumă nicio responsabilitate pentru rezultatele obținute de Client în urma folosirii serviciilor și / sau produselor comercializate de NLC.
Clientul înțelege și acceptă faptul că rezultatele obținute în urma folosirii serviciilor și / sau produselor comercializate de NLC depind de o serie de factori, inclusiv de eforturile și abilitățile Clientului. NLC nu își asumă nicio responsabilitate pentru rezultatele care nu sunt satisfăcătoare pentru Client.
În cadrul limitelor legale, ești de acord și îți asumi în mod expres faptul că nici NLC și nici asociații lor, furnizorii lor, colaboratorii ori reprezentanții nu sunt și nu vor fi ținuți răspunzători față de tine sau orice terț pentru:
- Pierderi sau daune directe sau indirecte, morale sau materiale, inclusiv pierderea șansei de a obține un câștig, producție, profit, venit, contract, reputație sau creanțe;
- Inexactități în informațiile publicate pe site;
- Erori sau probleme tehnice care pot apărea în utilizarea site-ului;
- Modificări ale conținutului, funcționalităților de pe site;
- Suspendarea sau întreruperea accesului la site, indiferent de motiv;
- Situații de forță majoră (catastrofe naturale, pandemii, epidemii, situații de urgență, acțiuni de război etc) sau caz fortuit care pot împiedica accesul la site;
- Daune cauzate de viruși, erori, acțiuni sau inacțiuni, de către utilizatori sau terțe persoane;
- Neînțelegerile sau disputele care pot apărea între utilizatorii site-ului. NLC nu va interveni, sub nici o calitate, în nici o procedură între utilizatori;
- Nici o opinie, sfat sau declarație a site-ului, fie că este făcută prin intermediul site-ului sau în altă modalitate, iar acestea nu creează nici un fel de garanție;
- Rănire, deces, daune materiale sau alte pierderi, costuri sau cheltuieli suferite de Client ca urmare a acțiunilor (legale), erorilor, încălcărilor legii, neglijenței, comportamentului neadecvat, omisiunilor, neexecutării, prejudiciului sau răspunderii unor terți, inclusiv prestatori de servicii sau furnizori de experiențe promovați pe site.
NLC este responsabil numai pentru încălcările și/sau prejudiciile contractuale și/sau prejudicii extracontractuale (din afara contractului) grave sau repetate, care se pot dovedi și care i se pot atribui în îndeplinirea obligațiilor care îi revin în temeiul Contractului. Această răspundere este limitată la daune directe și nu poate depăși niciodată valoarea serviciilor prestate, având totuși în vedere o sumă maximă de 50 EURO.
13. Legea aplicabilă
Utilizarea acestui site și a serviciilor noastre este reglementată de legea română.
În cazul apariției unei neînțelegeri între NLC și Utilizator sau Client, aceasta va fi soluționată pe cale amiabilă, dacă este posibil. În caz contrar, litigiul va fi soluționat de instanța judecătorească competentă din Timișoara.
14. Încetarea contractului
În cazul Clienților care au și calitatea de Consumatori:
Contractul încetează de plin drept (automat) dacă:
- Clientul a primit toate bunurile și serviciile digitale comandate;
- Părțile au convenit să înceteze contractul;
- Clientul nu a primit bunurile și serviciile digitale comandate sau acestea nu sunt conforme, iar Clientul a notificat NLC în acest sens;
- Clientul a exercitat dreptul de retragere în termenul legal (dacă dreptul de retragere este aplicabil);
- Oricare dintre părți a încălcat o obligație contractuală importantă, iar cealaltă parte a notificat-o în acest sens și nu a remediat situația în termen de 15 zile calendaristice.
În cazul Clienților care au și calitatea de Comercianți:
Contractul încetează de plin drept (automat) dacă:
- Clientul a primit toate bunurile și serviciile digitale comandate;
- Părțile au convenit să înceteze contractul;
- NLC a constatat că al său Client a încălcat o obligație contractuală importantă, iar Clientul nu a remediat situația în termen de 5 zile calendaristice. În acest sens, NLC a notificat Clientul și a suspendat furnizarea bunurilor și serviciilor digitale.
- Clientul a primit toate bunurile și serviciile digitale comandate;
În plus, contractul încetează de plin drept (automat) dacă:
- Clientul nu plătește prețul bunurilor și serviciilor digitale comandate la termenul scadent.
În cazul Clienților (atât Consumatori cât și Profesioniști) care nu acceptă modificările la acest Contract:
- Dacă Clientul nu este de acord cu modificările la acest Contract, are dreptul să înceteze Contractul trimițându-ne o notificare scrisă, prin e-mail, la adresa [email protected] în termen de 30 de zile de la primirea notificării noastre privind schimbările propuse la acest Contract.
Dacă nu primim nicio notificare de la Client în această perioadă, vom presupune că este de acord cu modificările. Dacă Clientul alege să înceteze Contractul, acesta va înceta imediat după primirea notificării sale scrise, prin e-mail.
Încetarea contractului nu va avea niciun efect asupra obligațiilor deja scadente ale Clientului.
În toate cazurile în care contractul încetează, vor exista clauze care vor continua să se aplice, cum este cazul clauzei de protejare a drepturilor de autor în favoarea NLC, clauzele privind obligația de confidențialitate, clauzele referitoare la legea aplicabilă și alte asemenea clauze.
15. Alte clauze
Renunțări
- Nicio renunțare din partea NLC la oricare dintre drepturile sau obligațiile sale din Contract nu va avea efecte, cu excepția cazului în care este făcută în scris și este comunicată Utilizatorului sau Clientului.
Invaliditatea unor clauze
- În cazul în care o instanță de judecată va declara că oricare dintre clauzele Contractului este nelegală, nulă sau inaplicabilă, celelalte clauze vor rămâne în vigoare și vor avea efecte depline.
- Utilizatorul și / sau Clientul declară în mod expres că a analizat cu atenție și că a luat la cunoștință clauzele prevăzute de la Capitolul 1 – la Capitolul 15, pe care le înțelege, le acceptă si le aprobă.
Transferul de drepturi și obligații
- Utilizatorul și / sau Clientul nu poate transfera, cesiona, greva sau înstrăina în niciun alt mod drepturile și obligațiile sale din Termene și condiții, fără acordul scris al NLC;
- NLC poate transfera, cesiona, greva sau înstrăina în orice alt mod drepturile și obligațiile sale din Termenele și condițiile, în orice moment, fără notificarea Utilizatorului și / sau Clientului;
Acceptarea Termenelor și condițiilor
- Prin utilizarea site-ului, Utilizatorul și / sau Clientul declară că au citit, înțeles și acceptat Termenele și condițiile.
Link-uri
- Site-ul poate oferi link-uri către alte site-uri web pentru a-ți oferi acces la informații și servicii suplimentare. NLC nu controlează aceste site-uri web și nu este responsabil pentru conținutul lor.
- Dacă utilizezi un link către un alt site web, vei părăsi site-ul și vei fi supus Termenelor și Condițiilor acelui site.
Modificări ale site-ului
- NLC își rezervă dreptul de a modifica, suspenda sau înceta activitatea online a site-ului, parțial sau în totalitate, temporar sau permanent, cu sau fără notificare prealabilă.
- NLC nu va fi responsabilă pentru nicio modificare, suspendare sau întrerupere a disponibilității site-ului.